Forsendelse og retur
Angrerett, åpent kjøp, bytte og retur
På Citytosummit.no ønsker vi å legge til rette for en enkel og rask retur. Husk at du tar kontakt med oss på tlf/sms 480 29 470 eller e-post post@citytosummit.no dersom det er spørsmål angånende ditt kjøp.
Vi dekker ikke returfrakt ved et angrende kjøp. Husk og ta vare på sporingsnummer/info på din retur, dette er viktig hvis pakken blir borte!
Vi dekker selvsagt frakten dersom det er gjort en feil fra vår side, gi oss beskjed så sender vi deg en likt til returlapp. Husk å pakke din retur slik at den ikke skades under transport!
Returadresse er samme som avsender :
City To Summit
Kirkegata 6
9008 Tromsø
post@citytosummit.no
Tlf: 480 29 470
Posten
Vi bruker Posten til å levere varene våre og bestillinger mottatt før kl 15.00 sendes normalt samme dag. Vår standard er at vi leverer til utleveringssted da produktene vi selger er i den øvre prisklasse.
Transportmåter
Du kan velge mellom flere måter å få varene levert:
-
Hente i butikk. Benyttes for henting i vår butikk i Tromsø (Kirkegata 6).
-
Servicepakke. Vanlig levering med Posten til ditt lokale postkontor eller post i butikk.
Informasjon
Når pakken er klar til å sendes fra oss vil du motta beskjed om dette på e-post. I denne beskjeden oppgir vi også et sporingsnummer. Dette kan brukes til å følge leveransen via postens sider.
Har du bestilt varer til henting i butikken i Tromsø, får du en sms når ordren er funnet frem og klar.
Åpent kjøp
For at du skal kjenne deg 100% trygg med ditt kjøp (spesielt kjekt hvis størrelsen ikke passer) tilbyr vi 30 dager åpent kjøp! (gjelder ikke spesialtilpassede kjøp som feks skipakker med montert bindinger ol.)
Åpent kjøp gjelder fra du mottar varen, forutsatt at varen kan selges som ny. Dette innebærer at varen skal være ubrukt og med sine originale produktlapper, og at innpakning er inntakt og uskadet. Unngå å setter tape, frimerker, etiketter eller lignende direkte på originalforpakningen, da den taper seg i verdi. Husk å pakke din retur slik at den ikke skades under transport!
Åpent kjøp gjelder naturligvis ikke på varer som av hygieneårsaker ikke kan selges på nytt f.eks. undertøy.
Er du i tvil, ta kontakt med oss først.
Angrerett
Om du ønsker å angre på kjøpet ditt har du alltid minimum14 dager fra varen er mottatt. Det er "Angrerettloven" som regulerer plikter og rettigheter her (se http://lovdata.no/all/hl-20001221-105.html). Dersom varen er tatt i bruk som din egen, kan ikke angreretten gjøres gjeldende. Vi ber om at du behandler originalemballasje/salgsforpakning godt.
Angrefrist gjelder ikke varer som av hygieneårsaker ikke kan selges på nytt (f.eks. undertøy).
Bytte
Har du ønske om å bytte vare eller størrelse. Ta kontakt med oss. I enkelte tilfeller kan vi dekke leveringskostnaden på bytte av størrelse om vi har størrelsen på lager.
Kunden betaler returfrakt på bytte til oss, og vi dekker frakten fra oss til kunden.
Feil ved levering av vare
CIty To Summit forsøker naturligvis så sterkt som mulig å sende riktig vare. Dessverre så skjer det noen ganger feil, eller at produkter blir forvekslet i en travel hverdag. Vi tar naturligvis ansvaret og kostnadene for å rette opp feil når dette skjer. Gi oss beskjed så snart som mulig etter ankomst. Produktet må returneres med original forpakning og i samme stand som den ble mottatt. Vi betaler returen, du får returseddel via e-post.
Tilbakebetaling
Vi krediterer retursummen tilbake via samme betalingsmetode som kjøpet ble utført (Klarna, bankort eller vipps.)
Hjelp
Er du usikker på om det er noe feil med produktet, ta kontakt med oss så raskt som mulig. Vi ønsker å hjelpe deg slik at du får en god kjøpsopplevelse.